Megállapodott Karácsony Gergely és Lázár János, maradhat a Budapest bérlet, kölcsönösen elfogadják egymás bérleteit saját járataikon, így az agglomerációból bejáróknak nem kell már két bérletet megvásárolniuk.
Március 1. után elfogadják a HÉV-en a Volán és a MÁV járatain a Budapest bérletet, valamint a BKK járatain a vármegyebérletet. Így jobban megéri majd Pest vármegyei bérletet venni, akkor is, ha csak ritkán hagyjuk el a Fővárost.
Mindenki a saját csatornáin fogja árulni mindkét bérlettípust, a bevételt pedig teljesítményarányosan fogják elosztani. Az eddigi normatív támogatás helyett pedig egy új fog új rendszer, mely majd fedezi a bevételek és a kiadások közti különbséget.
Kérdés, hogy ha az árak maradnak, fedezi-e majd a Főváros költségeit a náluk vásárolt vármegyei bérlet, amivel ugye minden utas jobban fog járni, hiszen jóval nagyobb területre érvényes bérletet tud venni (50 Ft-tal) olcsóbban, mint most a csak Budapest területén érvényes bérlet. A jelen megállapodás arra mutat, hogy így kb megszűnne a Budapest Bérlet, hiszen nem éri meg megvenni.
Megoldás lehetne, ha csak olyan járatokon fogadná el a vármegye bérletet a BKK, ami az agglomerációból jön, (Pl 169E.) illetve pár kiemelt járaton. (Pl összes metró, pályaudvarokat érintő buszok.) Persze így megmaradna a kettősség, ami nem lenne jó senkinek, max a BKK-nak és így megmaradna a Budapest Bérlet. A másik megoldás, hogy a többletszolgáltatás miatt lenne egy sima vérmegyei bérlet és egy vármegye + Budapest, utóbbi emelt áron, de nem dupla áron! Így megmaradhat a Budapest Bérlet a közigazgatási határon belül, lenne egy vármegyebérlet Budapesten kívül (azoknak, akik nem járnak a fővárosba), és lenne egy összetelepülési bérlet, ami mindenhova érvényes.